dede.ir
dede.ir
dede.ir

سوالات متداول

DeDe.ir با پشتوانه گروهی از شرکت های فعال در زمینه برق صنعتی، و با پشتوانه بیش از ۴۵ سال تجربه و شهرت آنان در امر بازرگانی و تولید این محصولات بنیان گذاری شده است. قدمت فعالیت شرکت های پشتیبان، خود گواه اصلی بر قابل اطمینان بودن خرید از طریق سایت می باشد.
همچنین، سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که زیر مجموعه ای از وزارت صنعت، معدن و تجارت است می باشد. با کلیک بر روی لوگوی نماد، می توان اطلاعات ثبتی شرکت در وزارت صنعت، معدن و تجارت را استعلام کرد.

بله. قیمت و موجودی تمام کالاها به روز است.

با توجه به الزام صدور فاکتور فروش، ضروری است که حتما قبل از نهایی سازی خرید در سایت ثبت نام شود. ثبت نام در سایت ولی حتما نباید قبل از اضافه کردن محصولات به سبد خرید باشد و می توان قبل از نهایی سازی و پرداخت ثبت نام گرد.

بله، حتما. در قسمت “حساب من” می توانید به کلیه سفارشات قبلی خود دسترسی پیدا کنید.

بله. در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توان اقدام به سفارش گذاری کرد.

پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در شش مرحله تکمیل خواهد شد:

۱) ورود به صفحه خرید هر محصول
۲) افزودن به سبد خرید
۳) ورود به “نمایش سبد خرید”
۴) مدیربت سبد خرید و اتمام خرید
۵) تکمیل اطلاعات و اعمال بن های تخفیف
۶) ثبت سفارش
۷) پرداخت

که در قسمت “راهنمای خرید” مرحله به مرحله توضیح داده شده است.

بله. در مرحله بعد از اتمام خرید و بخش “اطلاعات شما”، به جای ثبت اطلاعات حقیقی، اطلاعات حقوقی مورد نظر را در فیلدهای مربوطه وارد نموده و در “توضیحات سفارش” درخواست برای دریافت فاکتور این موضوع را قید نمایید.

پس از ثبت سفارش، پیامکی به شما ارسال می شود و ثبت موفقیت آمیز سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. علاوه بر این، لیست سفارش، به همراه آدرس و اطلاعات درج شده جهت ارسال کالا، به شما از طریق ایمیل ارسال می گردد.

همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد “حساب من” شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

بله. در صورت اینکه کالا تا آن زمان ارسال نشده باشد، امکان لغو سفارش وجود دارد. با تماس تلفنی، و یا ارسال ایمیلی در جوابیه ایمیل تایید سفارش، می توان اقدام به لغو سفارش کرد.

خیر. پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک و ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و آماده سازی اقلام جهت ارسال انجام خواهد شد. در صورتی که مشکلی در پردازش سفارش باشد، ما با شما تماس می گیریم. اگر به هر حال علاقه دارید که از طریق گفتگوی تلفنی از روند سفارش خود مطلع شوید، ما هر روز در ساعات اداری (۸ صبح الی ۵ عصر) آماده پاسخ دهی و صحبت با شما هستیم. 

به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش، هم چنین کاهش بروز خطا در ثبت سفارش و  بهره مندی از مزایای فروش اینترنتی (حمل رایگان، …)، پیشنهاد می گردد که سفارش گذاری از طریق سایت صورت گیرد. اما اگر به هر دلیل سفارش دهی سنتی و تماس مستقیم را ترجیح می دهید، با ما از طریق تماس تلفنی یا پیامرسان در ارتباط باشید. باعث خوشحالی ماست که با شما به صورت مستقیم صحبت کنیم.

تمامی اطلاعات فنی و مشخثصات دقیق کالاها در قسمت “مشخصات قنی محصول”  و همچنین کاتالوگ محصولات، قابل دسترس از صفحه “کاتالوگ” می باشد. چنانچه مایل به اخذ اطلاعات تکمیلی هستید، لطفا از طریق تلقن یا پیامرسان از ما سوال کنید.

راحت ترین روش پرداخت استفاده از درگاه پرداخت می باشد، ولی امکان واریز مستقیم وجه به حساب بانکی هم وجود دارد. در قسمت نهایی سازی سفارش، “واریز مستقیم” را انتخاب کنید. پس از سفارش شما، با شما تماس و اطلاعات حساب خدمت شما اعلام می گردد.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود. 

بله.
به هر حال، نکات امنیتی که باید برای هر خرید اینترنتی رعایت شود از قرار زیر است:

– با مشاهده قسمت آدرس سایت در مرورگر وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود. به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

بله. شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید وارد “حساب من” بشوید، سپس در قسمت “آدرس های من” با کلیک روی گزینه “ادرس ارسال بار” یا “آدرس صورت حساب” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد. اما اگر پس از خرید اطلاعات خود را ویرایش کردید تا کالا به آدرس جدیدی ارسال شود، حتما به صورت تلفنی نیز ما را مطلع کنید.

اکثر کالاها شامل حداقل ۱ سال گارانتی است. این گارانتی از تاریخ صدور فاکتور شروع می شود.

تعویض و یا خدمات گارنتی هر گروه کالایی متفاوت است. برای اطلاع از جزییات گارانتی تماس بگیرید. تلفن: ۸۵۸۵ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

بله. همه کالا ها را می توانید بدون قید و شرط و به هر دلیل تا حداکثر ۷ روز از تاریخ خرید مرجوع نمایید.

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش را از طریق تماس تلفنی به عمل آمده و حداکثر تا ۲ روز کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

با ما تماس گرفته و موضوع را در میان بگذارید تا مشکل بر طرف شود. به صورت کلی، می توان تا ۷ روز در به هر دلیل کالا را مرجوع نمود.

با ما تماس گرفته و موضوع را در میان بگذارید تا مشکل بر طرف شود (ارسال کالای جایگزین، یا عودت کامل وجه پرداختی). به صورت کلی، می توان تا ۷ روز در به هر دلیل کالا را مرجوع نمود.

محصولات ما درکلیه فروشگاه های معتبر و متخصص در زمینه ملزومات سیم کشی و تابلو برق در لاله زار (تهران) موجودی می باشد. در شهرستان ها، نیز نمایندگی وجود دارند. جهت شناسایی نمایندگان رسمی و تایید شده، به صفحه “تماس با ما” رجوع شود.

بله. جهت اضافه کردن ایمیل خود به لیست گیرندگان ایمیل ها، در انتهای صفحه (“تماس با ما”)، محلی برای درج ایمیل وجود دارد که در صورت اضافه کردن ایمیل خود از آن طریق، از اخبار ماهیانه، و فروش های ویژه اطلاع پیدا خواهید کرد.