سبد خرید
سبد خرید خالی است.

جمع کل: ریال

مشاهده سبد خرید

سوالات متداول

چگونه به شما اطمینان کنم؟

DeDe.ir با پشتوانه گروهی از شرکت های فعال در زمینه برق صنعتی، و با پشتوانه بیش از ۴۵ سال تجربه و شهرت آنان در امر بازرگانی و تولید این محصولات بنیان گذاری شده است. قدمت فعالیت شرکت های پشتیبان، خود گواه اصلی بر قابل اطمینان بودن خرید از طریق سایت می باشد.
همچنین، سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی (با قدمت بیش از ۷ سال) از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (زیر مجموعه ای از وزارت صنعت، معدن و تجارت)  می باشد، و طی این مدت هیچ گونه اعتراض و شکایتی نداشته است. با کلیک بر روی لوگوی نماد، می توان اطلاعات ثبتی شرکت در وزارت صنعت، معدن و تجارت را استعلام کرد.

قیمت و موجودی کالاها در سایت به روز است یا باید قبل سفارش تماس بگیرم؟

بله. قیمت و موجودی تمام کالاها به روز است و نیازی به تماس تلفنی قبل سفارش گذاری نیست.

برای خرید از سایت حتما باید در سایت عضو باشم؟

با توجه به الزام صدور فاکتور فروش، ضروری است که حتما قبل از نهایی سازی خرید در سایت ثبت نام شود. ثبت نام در سایت ولی حتما نباید قبل از اضافه کردن محصولات به سبد خرید باشد و می توان قبل از نهایی سازی و پرداخت ثبت نام گردد.

چگونه به اطلاعات سفارش های قبلی ام دسترسی پیدا کنم؟

بله، حتما. در قسمت “حساب من”، و پس از آن مراجعه به قسمت “سفارشات” می توانید به کلیه سفارشات قبلی خود دسترسی پیدا کنید.

در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله. در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توان اقدام به سفارش گذاری کرد.

ساعت کاری شما چه زمانی است؟

ساعات کاری ما از ۸ صبح الی ۵ عصر، روز های شنبه تا چهارشنبه است.

فاکتور فروش می دهید؟ چگونه به دستم میرسد؟

بله. قطعا. جهت کلیه سفارشات فاکتور فروش صادر و همراه کالای شما به شما ارسال می گردد.

کالا چه ساعتی و در چه روزهایی ارسال می شود؟

ارساال کالا هر روز، از شنبه الی چهارشنبه است. (روز های پنجشنبه و جمعه شرکت تعطیل است).ساعت ارسال کالا، هر روز ساعت ۱۲ ظهر است و ارسال از طریق تیپاکس صورت می گیرد.

سفارش از کجا ارسال می شود؟

انبار مرکزی ما واقع در شهرک صنعتی شمس آباد (اتوبان تهران – قم) (۱۰ دقیقه ای فرودگاه بین المللی امام خمینی) است. کل سفارشات از این انبار مرکزی ارسال می شود.

کلیه سفارشات از طریق تیپاکس ارسال می شود.

پروسه خرید از سایت چگونه است؟

پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در شش مرحله تکمیل خواهد شد:

۱) ورود به صفحه خرید هر محصول
۲) افزودن به سبد خرید
۳) ورود به “نمایش سبد خرید”
۴) مدیربت سبد خرید و اتمام خرید
۵) تکمیل اطلاعات و اعمال بن های تخفیف
۶) ثبت سفارش
۷) پرداخت

که در قسمت “راهنمای خرید” مرحله به مرحله توضیح داده شده است.

می‌توانم با حساب کاربری خودم خرید کنم ولی فاکتور به نام شخص حقوقی صادر شود؟

بله. در مرحله بعد از اتمام خرید و زیر بخش “اطلاعات”، به جای ثبت اطلاعات حقیقی، اطلاعات حقوقی مورد نظر را در فیلدهای مربوطه وارد کنید تا فاکتور به نام شرکت (شخص حقوقی) صادر شود.

از وضعیت سفارشی که ثبت کردم چگونه مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش، پیامکی به شما ارسال می شود و ثبت موفقیت آمیز سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. علاوه بر این، لیست سفارش، به همراه آدرس و اطلاعات درج شده جهت ارسال کالا، به شما از طریق ایمیل ارسال می گردد.

همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد “حساب من” شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

بعد از سفارش گذاری می‌‏توانم سفارشم را لغو یا تغییر بدهم؟

بله. در صورت اینکه کالا تا آن زمان ارسال نشده باشد، امکان لغو سفارش وجود دارد. با تماس تلفنی، و یا ارسال ایمیلی در جوابیه ایمیل تایید سفارش، می توان اقدام به لغو سفارش کرد.

بعد از سفارش از طریق سایت لازم است با شما تلفنی هم تماس بگیرم؟

خیر. پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک و ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و آماده سازی اقلام جهت ارسال انجام خواهد شد. در صورتی که مشکلی در پردازش سفارش باشد، ما با شما تماس می گیریم. اگر به هر حال علاقه دارید که از طریق گفتگوی تلفنی از روند سفارش خود مطلع شوید، ما هر روز در ساعات اداری (۸ صبح الی ۵ عصر، شنبه الی چهارشنبه) آماده پاسخ دهی و صحبت با شما هستیم. 

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش، هم چنین کاهش بروز خطا در ثبت سفارش و  بهره مندی از مزایای فروش اینترنتی (حمل رایگان، …)، پیشنهاد می گردد که سفارش گذاری از طریق سایت صورت گیرد. اما اگر به هر دلیل سفارش دهی سنتی و تماس مستقیم را ترجیح می دهید، با ما از طریق تماس تلفنی یا پیامرسان در ارتباط باشید. باعث خوشحالی ماست که با شما به صورت مستقیم صحبت کنیم.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم. چکار کنم؟

تمامی اطلاعات فنی و مشخصات دقیق کالاها در قسمت “مشخصات فنی محصول”  و همچنین کاتالوگ محصولات، قابل دسترس از صفحه “کاتالوگ” می باشد. چنانچه مایل به اخذ اطلاعات تکمیلی هستید، لطفا از طریق تلفن یا پیامرسان از ما سوال کنید.

مبلغ سفارشم را چگونه پرداخت کنم؟

راحت ترین روش پرداخت استفاده از درگاه پرداخت می باشد، ولی امکان واریز مستقیم وجه به حساب بانکی هم وجود دارد. در قسمت نهایی سازی سفارش، “واریز مستقیم” را انتخاب کنید. پس از سفارش شما، با شما تماس و اطلاعات حساب خدمت شما اعلام می گردد.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود. 

پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت امن است؟

بله.
به هر حال، نکات امنیتی که باید برای هر خرید اینترنتی رعایت شود از قرار زیر است:

– با مشاهده قسمت آدرس سایت در مرورگر وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود. به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

امکان ویرایش آدرس ارسال بار و مشخصات من وجود دارد؟

بله. شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید وارد “حساب من” بشوید، سپس در قسمت “اطلاعات”، آدرس ارسال سفارش را وارد کنید. اگر پس از خرید اطلاعات خود را ویرایش کردید تا کالا به آدرس جدیدی ارسال شود، حتما به صورت تلفنی به ما اطلاع دهید.

دوره گارانتی کالاها چگونه محاسبه می‌شود؟

اکثر کالاها شامل حداقل ۱ سال گارانتی است. این گارانتی از تاریخ صدور فاکتور شروع می شود.

گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ برای دریافت خدمات گارانتی چکار باید کنم؟

تعویض و یا خدمات گارنتی هر گروه کالایی متفاوت است. برای اطلاع از جزییات گارانتی تماس بگیرید. تلفن: ۸۵۸۵ ۹۱۰۰ (۰۲۱)

همه کالاها شامل مهلت ۷ روزه ضمانت مرجوعی می‏‌شوند؟

همه کالا ها را می توانید بدون قید و شرط و به هر دلیل تا حداکثر ۷ روز از تاریخ خرید مرجوع نمایید.

اگر کالا را مرجوع کنم، مبلغ پرداخت شده کی و چگونه به من عودت داده میشه؟

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش را از طریق تماس تلفنی به عمل آمده و حداکثر تا ۲ روز کاری مبلغ به حساب شما مسترد خواهد شد.

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادم و یا آنچه در سایت دیدم یکی نبود چه کار کنم؟

با ما تماس گرفته و موضوع را در میان بگذارید تا مشکل بر طرف شود. به صورت کلی، می توان تا ۷ روز به هر دلیل کالا را مرجوع نمود.

اگر کالایی که خریدم ایراد فیزیکی یا آسیب دیدگی داشت چه کار کنم؟

با ما تماس گرفته و موضوع را در میان بگذارید تا مشکل بر طرف شود (ارسال کالای جایگزین، یا عودت کامل وجه پرداختی). به صورت کلی، می توان تا ۷ روز به هر دلیل کالا را مرجوع نمود.

در تهران و سایر استان ها نمایندگی دارید؟

محصولات ما درکلیه فروشگاه های معتبر و متخصص در زمینه ملزومات سیم کشی و تابلو برق در لاله زار (تهران) موجودی می باشد. در شهرستان ها، نیز نمایندگی وجود دارند. جهت شناسایی نمایندگان رسمی و تایید شده، به صفحه “نمایندگان” رجوع کنید.